Tuesday 24 April 2012

putera muhammad akram

aben's here..
honestly,memori di tikl banyak dah hilang cause lepas skola je nampak mcm gua sorang je tercampak jauh dr jurusan engineering (forever alone).so memang tak banyak cite pasal memori sekolah.sorry~

ni la kampus uitm cawangan kedah tempat gua memencilkan diri (forever alone)

dekat sekola TiKL ni aku mmg agak blur dan lampi (lambat pick up) dan kurang matang (belum baligh) so sepanjang 2 tahun tu aku hidup dalam keadaan sgt rugi,but if think positively,TiKL thought me many reason why i must make a mistake that i shouldn't.senang cite after habes skola kat situ kehidupan aku jadi mudah lah.so...... memandangkan gengkapla (tetibe je ade geng kapla,xtahu pape pon.maklumlah watak kecil je) ni bkn khusus ntok mpp shj so nak kongsi mcm mana boleh masuk TiKL ni...tu pon nak cite.eh suke hati lah!


sblum aku jejak bumi TiKL ni aku sekolah kat satu area pekan di klang,nama sekolah tu SMK Meru.pendek cite kat sekolah tulah aku dapat result yang cemerlang la.masuk F4 aku dimasukkan ke kelas 4sn1 but then aku nak tukar masuk kelas sastera (saje nak elak subjek sains -_-) tapi tak dpt izin parent.so dengan pantas parent aku cepat2 daftarkan aku ke skola TiKL ni....nak tak nak aku dengan hati terbuka pon masuklah sekolah ni dan ditempatkan dlm kelas 4mekanikal3 (sumpah gelap gelita kelas aku)...so begitulah endingnya.(sumpah malas nak taip lagi.sebarang pertanyaan sila msg di nombor 017-XXXXXXX)
kalau ada permintaan baru aku cite lebih.haha...retis sungguh. XD

ni gmbr kelas 4m3.ok tak jelas sgt,keciwa.pandai2 la korang cari aku yang mana.tips : paling hensem

yang lain2 tu sori kalau buat korang kecil hati masa kat skola dulu.over acting ke,over control ke.sori buat kau nangis (you know who you are,muaahahaha) sori mkn xsedap,sori skip tugas (xpenah kot) sori buat korang marah2.sori sori sori sori (lagu kpop)

sorry

No comments:

Post a Comment